KANNATUS-
YHDISTYS

KANNATUSYHDISTYS

Rovaniemen seudun kristillisen koulun kannatusyhdistys ry perustettiin vuonna 2010. Yhdistyksen tarkoituksena on edistää ja tukea kristillistä kasvatusta yhteiskristillisessä hengessä edustamatta mitään yksittäistä tunnustuskuntaa. Toiminnan lähtökohtana on kaikille kristityille yhteinen perusta, joka löytyy Raamatun ilmoituksesta ja jonka ydin on ilmaistu Apostolisessa uskontunnustuksessa.

Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys voittoa tavoittelematta:

1. Ylläpitää kristilliseen maailmankatsomukseen perustuvaa Rovaniemen kristillistä koulua, joka antaa peruskoulun oppimäärää vastaavaa opetusta;
  2. Tukea koulun opettajia, muuta henkilökuntaa sekä oppilaiden vanhempia järjestämällä kristillistä kasvatusta käsitteleviä kursseja, seminaareja ja muuta vastaavanlaista koulutusta;
  3. Tukea kristillisen koulun ja päiväkodin yhteistyötä muiden koulujen ja päiväkotien kanssa kristillisen kasvatuksen kysymyksissä;
  4. Jakaa julkaisujen ja tiedotusvälineiden kautta tietoa kristillisestä kasvatuksesta.

VAPAAEHTOISTEN TUKI

Kannattajajäsen. Voit tukea kristillisen koulun hanketta liittymällä kannattajajäseneksi ja antamalla taloudellista tukea. Jäsenmaksu vuonna 2020 on 35 euroa. Tämän lisäksi voit antaa haluamasi kannatuslahjan kuukausittain tai kertamaksuna. Ilmoita mielenkiinnostasi ja liity kannattajajäseneksi tässä.

Kannatusyhdistyksen jäsen. Voit myös anoa kannatusyhdistyksen jäsenyyttä täyttämällä lomakkeen ja sitoutumalla yhdistyksen sääntöihin alla olevan linkin kautta. Tämän jälkeen hallitus käsittelee anomuksesi ja hyväksyttyään sen lähestyy sinua jäsenmaksulla. Yhdistyksen jäsenenä sinulla on äänioikeus syys- ja kevät- kokouksissa. Yhdistyksen jäsenenä osallistut yhdistyksen tehtäviin antamalla aikaasi ja taloudellista tukea. Kannatusyhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2023 on 35 euroa.

Kannatusyhdistyksen säännöt
Kannatusyhdistyksen jäsenhakemus

Kannattajajäsenenä tai kannatusyhdistyksen jäsenenä saat tällöin säännöllisesti kannattajakirjeen ja muuta infoa koulun toiminnasta sekä olet mukana tukemassa kristillistä kasvatusta Rovaniemellä.

TILITIEDOT

Tilin omistaja: Rovaniemen Seudun Kristillisen Koulun Kannatusyhdistys ry