AJANKOHTAISTA

Aina ajankohtaista!

Meille voit hakea ympäri vuoden!

Voit hakea lapsellesi koulupaikkaa Rovaniemen kristillisessä koulussa täyttämällä esitietolomakkeen. Lataa lomake tietokoneellesi painamalla kuvan alta. Täytettyäsi voit lähettää sen sähköpostitse osoitteeseen rovaniemi@kristillinenkoulu.fi tai postitse osoitteeseen:

Rovaniemen kristillinen koulu
Viirinkankaantie 1
96300 Rovaniemi

Kristillisen koulun väki

Tammikuu 2023

Rovaniemen kristillisen koulun uusi esittelyvideo on julkaistu!

Kutsumme eskareiden perheitä tutstumaan Rovaniemen kristilliseen kouluun Lauantaina 28.1. kello 12.

Tilaisuudessa on mahdollisuus tutustua Rovaniemen kristillisen koulun tiloihin ja henkilökuntaan sekä kuulla koulun oppilaiden sekä heidän perheidensä kokemuksia koulustamme.

Tarjolla myös pizzalounas!

Tervetuloa!

Helmikuu 2022

Koulun esittelyilta 1.3.2022

Rovaniemen kristillisellä koululla järjestetään koulun esittelyilta  tiistaina 1.3. klo 18.30.

Tilaisuus on suunnattu kristilliseen kouluun hakemista harkitseville, tuleville oppilaille perheineen sekä kaikille koulusta kiinnostuneille

Tervetuloa!

Elokuu 2021

Uudet tilat Viirinkankaantiellä!

Rovaniemen kristillinen koulu aloitti lukuvuoden 2021-2022 uusissa tiloissa Viirinkankaantiellä. Lapin ammattikorkeakoulu Oy:ltä vuokratut tilat sijaitsevat yhden käytävän varrella rakennuksen toisessa kerroksessa. Rakennuksessa sijaitsevat myös koulun käyttämät liikuntasali ja puukäsityöluokat, joten koulu toimii nyt kokonaisuudessaan saman katon alla.

Kristillisen koulun Rovalan tiloissa vietetyistä vuosista kiitokset Rovala-opistolle ja Rovalan henkilökunnalle!

Maaliskuu 2020

Tervetuloa tutustumaan Rovaniemen kristilliseen kouluun!

Tervetuloa tutustumaan kouluumme maanantaina 23.3.! Eskareiden ja 1.-6. luokan oppilaiden tutustuminen on klo 8-11.45 (sisältää kouluruokailun) ja koulun esittelyilta vanhemmille klo 18-19. Iltatilaisuudessa on myös lastenohjelmaa. Vierailuun ilmoittautuminen sunnuntaihin 22.3. mennessä rehtori Petri Ojalalle.

Rovaniemen kristillisen koulun väki ja Petri Ojala
P. 044 0404 518

Tammikuu 2020

Tervetuloa tutustumaan Rovaniemen kristilliseen kouluun!

Järjestämme avointen ovien päivän tiistaina 4.2. klo. 8-11 sekä 18-19 erityisesti tuleville ekaluokkalaisille. Tutustujille tarjotaan kouluruoka klo. 10:30. Ilmoittautuminen Kari-rehtorille.

Kari O. Niemi, rehtori

Joulukuu 2019

Kannatusyhdistyksen syyskokous

Lämpimästi tervetuloa Rovaniemen seudun kristillisen koulun kannatusyhdistys ry:n varsinaiseen syyskokoukseen tiistaina 10.12.2019 klo 18. Kokous pidetään Rovaniemen kristillisen koulun tiloissa osoitteessa Rovala 5, 96100 Rovaniemi. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

Kokous on avoin kaikille. Kokouksessa äänioikeutettuja ovat Rovaniemen seudun kristillisen koulun kannatusyhdistys ry:n jäsenet, mutta muutkin toiminnasta kiinnostuneet ovat siis tervetulleita.

Hallitus

Elokuu 2019

Kouluvuosi 2019-2020

Syksyllä henkilökuntaan on liittynyt rehtori Kari O. Niemi ja koulunkäynninohjaaja Suvi Sammalniemi. Vasemmalta Suvi Sammaliemi, Kari O. Niemi, Elina Alatalo ja Mari Valtiala.

Löydät meidät Facebookista. Muista käydä seuraamassa ja tykkäämässä sivuistamme.